Tasapainoista: Osaamista, intoa ja hyvää mieltä!
Olen ollut ehdokkaan , mutta enemmän kuitenkin katsomossa. Ja arvaa mitä, yksi parhaista tilaisuuksista oli Tiiliholvissa. Lyhyet perustelut: Jokainen ehdokas osasi tiivistää sanomansa ja kaikilla oli omia syventäviä näkemyksiä yhteisen…
Lue lisää
























