Ehkäisypääkaupunki
TS:n verkkosivujen uutinen pani miettimään: Onko uutinen hyvä vai huono! Tietenkin ilman muuta hyvä: Ehkäisy on maailman ja monen ihmiskohtalon pelastaja Korkeatasoiset työpaikat säilyvät ja lisääntyvät Investointi Turkuun on sinänsä…
Lue lisää
























