Kilpailukykyä näyttää olevan ainakin tarpeeksi: Onko syksyllä palkansaajien vuoro?
Työnantajan idea siirtyä paikallisiin sopimuksiin sattui sopivasta. Näyttää nimittäin siltä, että maksukykyä löytyy työnantajapuolella, sillä kassat pullottavat elleivät sitten firmat jaa ylimääräisiä osinkoja omistajilleen. Eilisessä blogissa puhuttiin, että käyrät näyttävät…
Lue lisää
























