Väärät munat puristuksessa
Sairaat ihmiset ja kovat kustannukset eivät ole tervettä taloutta
Onko hallitus sairas vai syntinen?
SDP myötätuuli jatkuu - Hallituksen kehysriihi vanhaa menoa
Miksi vääryys vallassa on?
Otetaanko Kanadan ja Unkarin esimerkit huomioon.
Vallanvaihto on demokratian ydinasia
Käykö kuten aikaisemmin: gallupjohto sulaa
Kansan tuomion pelko ja kavereiden paine voittivat
Minulla ei ole aavistustakaan, miten tämä päättyy.